Atgādinājumu serviss ir izejošo zvanu veikšana Jūsu uzņēmuma vārdā, sākot jau no otrās maksājuma kavējuma dienas. Servisa mērķis ir panākt maksājuma veikšanu pēc iespējas īsākā termiņā, vienlaicīgi saglabājot Jūsu uzņēmuma labo tēlu, reputāciju un klientu lojalitāti. Mēs pielāgojam sarunu un komunikācijas stilu Jūsu korporatīvajam stilam. Teicamu rezultātu sasniegšanai, mēs izmantojam efektīvākās inkaso metodes, apvienojumā ar mūsu pieredzējušāko speciālistu komunikācijas un pārliecināšanas prasmēm.
Mēs iesakām izvēlēties atgādinājumu servisu, ja:
Jums ir svarīgi uzņēmuma finanšu rādītāji
Jūs vēlaties minimizēt iesaldēto līdzekļu apjomu
Jūs vēlaties vairāk resursu novirzīt pamatdarbības veikšanai
Jums ir svarīgi samazināt debitoru portfeli un piedziņas kompānijai nodoto lietu skaitu
Jūs saprotat, ka ātrāk sākot risināt situāciju ir sagaidāmi labāki rezultāti
Jums ir jāiegulda lielas pūles iekšējās piedziņas speciālistu motivēšanā un rezultātu uzlabošanā
Sazinieties ar mums, lai uzzinātu, kā Jūs varat pārliecināties par risinājuma piemērotību Jūsu biznesam un par mūsu darba efektivitāti